Strategii de diversificare


Aceste strategii presupun extinderea afacerilor firmei dincolo de piata existenta si domeniul actual de activitate. De regula aceasta strategie se foloseste atunci cand intreprinzatorul a epuizat toate strategiile de crestere precedente si acum doreste sa schimbe directia firmei din cauza schimbarilor nefavorabile ale pietei sau ramurii. 
 
Diversificarea se poate realiza: 
– printr-o strategie de diversificare concentrica (atunci cand se incearca identificarea unor noi produse sau tehnologii complementare sau nu activitatii firmei). 
– printr-o diversificare conglomerata care presupune extinderea in afaceri cu totul diferite de cele esentiale. 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s