Prospectarea tendintelor de evolutie macroeconomica


Numeroase idei de afaceri se pot inspira din studierea si evolutia tendintelor macroeconomice. Cele mai importante tendinte macroeconomice sunt: demografice, sociale, tehnologice si tendintele in afaceri. 
 
Tendintele demografice – demografia studiaza caracteristicile si evolutia populatiei. Pentru oportunitatile de afaceri un interes deosebit il reprezinta studiul segmentelor de populatie si al diferitelor categorii ale populatiei in functie de varsta, sex, educatie. Doua categorii de varsta sunt semnificative pentru afaceri: 
– tinerii intre 20-30 de ani care isi schimba preferintele in mod frecvent creand posibilitatile de afaceri. 
– batranii al caror numar a crescut. 
 
Tendintele sociale – care genereaza oportunitati de afaceri sunt: 
– modificarea structurii familiei. 
– modificarea preferintelor si a modului de coabitare. 
– cresterea interesului pentru mediul inconjurator. 
 
Tendintele tehnologice – acestea pot genera oportunitati de afaceri in domenii ca: 
– folosirea calculatorului. 
– utilizarea faxurilor. 
– posta electronica. 
– telefonia mobila. 
 
Tendintele in afaceri – acestea pot genera oportunitati care rezulta in colaborarea tot mai clara a marilor firme cu firmele mici si mijlocii in realizarea unor produse sau prestarea unor servicii. 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s